Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.8TS - гори много масло след основен ремонт !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 1.8TS - гори много масло след основен ремонт !

    Колеги ще ви помоля за малко помощ. Лятото водната помпа сдаде багажа и маслото и водата се смесиха
    След това правих основен ремонт - сегменти, биелни лагери, нова глава, свещи и т.н. - общо взето изръсих пари горе долу колкото ми струва колата.
    Първо сипахме масло 10w40 да поработи с него 2 часа на място. След това пак смяна на маслото с 10w40 и с него карах около 500км. После сипахме Selenia Racing. 3000км съм я карал само до 3500об. макс. В смисъл би трябвало да се е разработила както си трябва.
    Та проблема е, че вече съм минал 6500км. след ремонта, а колата гори около литър масло на 1000 км. Най - силна е пушилкта като температурата стигне към 90 градуса - все едно че карам стара нафтова печка само дето дима не е толкова черен.
    В понеделник ще съм при човека който й прави ремонта. Той ми говори някакви глупости от типа на " Дай да й сложим една добавка Golden Eagle и вече няма да гори масло". Според мен вече на 6500км. след ремонта изобщо не би трябвало да гори масло - както си беше и преди него.
    Ще ви помоля за съвет от къде може да идва проблема? Какво да гледаме като му я закарам?
    Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

  • #2
    След такъв ремонт не трябва да гори грам. Закарай му я и да ти я оправи за негова сметка. Може цилиндрите да са на елипса.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:22.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Или калпави сегменти..., няма да си първия
      Какво значи основен ремонт, нови бутала, шлайф на 1/2/3 ремонт и т.н.?
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Гиотце сигментииии и това му майката 150 лв ама знаеш кво слагаш
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          1800 лв. кеш съм му броил с мисълта, че тая кола си остава вечно моя. Всичко е сменено без бутала, валове, цилиндров блок, клапани, вариатор . Сегментите уж стрували 300 лв. много хубави ми бил сложил... Карам му я и да си я оправя за негова сметка. Не съм му дал парите, за да доливам по литър масло на всеки 1000км. Предполагам като измерим компресията и нещата би трябвало да си проличат.
          Last edited by Kanev; d.m.y г., 19:45.
          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

          Comment


          • #6
            Щом не са сменяни бутала, означава, че ремонт не е правен а само са подменяни сегменти. Нови сегменти на елипсовидно износени цилиндри може да е по-лошо от старите, които са се напасвали по овала. Да не говорим, че така може и да се натрошат.

            Не знам, какво разбират днешните "майстори" под ремонт на двигател, но този е в грешка с понятията.
            На такъв и златни добавки, не могат да му компенсират некомпетентните действия.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
              1800 лв. кеш съм му броил с мисълта, че тая кола си остава вечно моя. Всичко е сменено без бутала, валове, цилиндров блок, клапани, вариатор . Сегментите уж стрували 300 лв. много хубави ми бил сложил... Карам му я и да си я оправя за негова сметка. Не съм му дал парите, за да доливам по литър масло на всеки 1000км. Предполагам като измерим компресията и нещата би трябвало да си проличат.
              Да не повтарям Любо ама - основен ремонт е смяна на нови бутала и сегменти, цилиндрите се хонинговат до ремонтен размер.Основни,биелни лагери.Това за блока.Ако не хправил шлайф на блока значи нищо не правил.Първо се купуват буталата и после по тях се шлайфа всеки цилиндър за себе си.Коляновия вал се замерват щийките и според износването се слага ремонтен размер лагери, ако е необходимо се шлайфа и коляновия вал до съответния ремонтен р-р.Ся ако кажеш че клепенте ги е причукал с чука зада си легнат в леглата оле майко.-Толкоз доверени сервизи ма във форума де ги намирате тия не знам.Два ремонта съм правил, верно не алфа, но принципа е същия масло ми е горала първите 1000-1500 после спира, и то съвсем малко.Сменям го и газ.Кви 5- 6000 разработване кви пет лева.
              Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 20:17.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #8
                Как водната помпа смеси вода и масло?
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Водната помпа даде фира, прегрях двигателя и стана мазалото...
                  Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                  Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                  Comment


                  • #10
                    След като не го настъпваш да го разработваш как успя да го прегрееш.Водната помпа няма касетелство с маслото.Гарнитура на главата от там става смесването помпата само го върти.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      Просто усещам как в понеделник този човек трябва да направи това за което ми е взел парите. Вика ми "Тоя двигател ако пипне маслото аз китаец да стана". Китаец не знам дали ще стане, но няма да ни е приятен разговора
                      Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                      Comment


                      • #12
                        Главата предполагам е втора употреба. Ревизирана ли е преди монтажа?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Да главата е ревизирана както си му е реда. Това е според неговите думи. Три дена я работи тая кола и сега просто ще нтрябва да работи за негова сметка да си оправя бакиите
                          Last edited by Kanev; d.m.y г., 21:50.
                          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                            Просто усещам как в понеделник този човек трябва да направи това за което ми е взел парите. Вика ми "Тоя двигател ако пипне маслото аз китаец да стана". Китаец не знам дали ще стане, но няма да ни е приятен разговора
                            Купи му в понеделник малко китайски гъби муар с едни клечки и го нахрани.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Или ще прави колата или ще яде гъби...
                              Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                              Comment

                              Working...
                              X